به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیران، معاونان و کارکنان این سازمان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام راحل از همان ابتدای تاسیس نظام اسلامی به موقوفات جامعه و احیای سنت حسنه وقف در جامعه توجه ویژه داشتند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در این زمینه فرموده اند: موقوفات کشور باید به صورت موقوفه باقی بمانند.
حجت الاسلام علی محمدی افزود: توجه ویژه امام راحل به موضوع وقف باعث پدید آمدن قوانینی در این زمینه و در نهایت تاسیس سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور شد بنابراین لازم است تا تمامی کارکنان این سازمان همواره یاد این امام بزرگ را زنده نگه دارند.
وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان سازمان اوقاف همه ساله بر خود واجب می دانند که در آستانه دهه وقف با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بلند ایشان تجدید بیعت نمایند چرا که ما هر چه داریم از وجود پربرکت ایشان و خون شهدا است.
25 آبان ماه جاری ( 27 ماه صفر) در تقویم رسمی ‌کشور به نام روز وقف نامیده شده است.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.