به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیرلانه جاسوسی از ساعت 8صبح روز 13 آبان ازمیادین خراسان ،آزادی ،راه آهن،امام حسین(ع)،سپاه،انقلاب اسلامی و پایانه شهید محلاتی به شرکت کنندگان دراین مراسم خدمات رسانی می کند.
دراطلاعیه شرکت واحد آمده است :به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم ،تغییراتی در مسیر تردد اتوبوس های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم بشرح زیر اعمال می گردد:
کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از خیابان شریعتی -طالقانی -مفتح -سپه-حافظ و انقلاب اسلامی تردد می نمایند.
کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از خیابان بهارشمالی -میدان بهار -سلیمان خاطر -مفتح سمالی ومیدان هفتم تیر تردد می نمایند.
کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان سپهبد قرنی از خیابان کریمخان -حافظ -انقلاب اسلامی -فردوسی تردد می نمایند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم :فرانک عابدنژاد انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.