به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در هفدهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: دولتمردان و مسئولان شهرداری تهران بایستی نسبت به رعایت اصول پدافند غیرعامل تمامی ایستگاه های شهر تهران توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: 250 ایستگاه مترو در پایتخت در مساحتی 430 کیلومتری احداث یا در حال احداث است و رعایت اصول پدافندی برای این ایستگاه ها یک ضرورت و امکان است.

* سپنتا نیکنام مسئله ای برای افکار عمومی است
هاشمی در بخش دیگر سخنان خود مسائلی که پیرامون عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد پیش آمده را مسئله ای برای افکار عمومی ذکر کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی مجری برگزاری انتخابات و مجلس نیز قانون آن را نوشته و ناظر بوده است و هر 2 در این مسئله مسئول هستند.
وی با بیان اینکه شورای شهر تهران در این مسئله نمی تواند ورود کند، ادامه داد: در ملاقات حضوری اعضای شورای پنجم شهر با آقای لاریجانی رئیس مجلس ،موضوع مشکلات پیش آمده برای سپنتا نیکنام توسط یکی از اعضای شورا مطرح و رئیس مجلس قول کمک با استفاده از امکانات و توان خود را در این زمینه برای حل موضوع داد.

* عدم رعایت مسایل ایمنی موجب انفجار در پالایشگاه تندگویان تهران
رئیس شورای شهر تهران به انفجار در پالایشگاه تندگویان تهران اشاره کرد و عدم رعایت مسایل ایمنی را موجب این حادثه دلخراش ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: بنده و اعضای شورای شهر از این حادثه دلخراش متاسف و برای بازماندگان جان باختگان این حادثه صبر و برای یک نفر مصدوم این حادثه آرزوی سلامتی داریم.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهند:موسی فعالیان
تهرام/9343/7244/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.