به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روستای حاجی آباد سالار از توابع بخش جوادآباد گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت توجه ویژه ای به مناطق روستایی داشته و نتیجه آن را می توان در تغییرات اساسی صورت گرفته در این مناطق مشاهده کرد.
محمدرضا یوسفی افزود : روستاها ، مناطق مولد و پیشرو درامر تولید محصولات کشاورزی هستند و باید با اجرای طرح های عمرانی زمینه ماندگاری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت فراهم شود.
وی تصریح کرد: روستائیان پیشگام در امر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی هستند و دولت نیز با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در این مناطق ، طرح های ویژه ای را در دست اقدام دارد که مهمترین این طرح ها را می توان در اعطاء تسهیلات ویژه بانکی به اجرای طرح های اقتصادی در مناطق روستایی اشاره کرد.
وی بیان کرد: اجرای طرح های عمرانی ، طرح های هادی روستایی ، جدول کاری ، آسفالت و به سازی معابر کار پسندیده ای است ولی در کنار آن باید به اشتغال روستائیان نیز توجه ویژه داشت.
فرماندار ورامین با اشاره به اجرای طرح روستا تعاون به منظور اجرای طرح های اشتغال زا گفت: روستاهای شهرستان ورامین هر یک از ظرفیت های بالقوه ای در تولید محصولات زراعی ، دامی ، صنایع دستی و صنایع تبدیلی برخوردارند که در صورت یکپارچه شدن فعالیت های خرد، می توان فرصت های شغلی پایداری را در این مناطق ایجاد کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
ورامین بیش از 70 پارچه آبادی دارای سکنه در دو بخش مرکزی و جوادآباد دارد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.