به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی عصر یکشنبه در جلسه هم اندیشی خود با جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران اظهار کرد: توجه به مسائل محیط زیست و به ویژه آلودگی هوا و مدیریت آب یکی از اصلی ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد.
وی بیان کرد: برای نام تهران زیبنده نیست که کلاس های درس آن با 35 تا 40 دانش آموز برگزار شود و باید به توسعه فضاهای آموزشی نیز توجه کرد.
استاندار تهران با بیان اینکه به بزودی جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان های استان تهران برگزار می شود خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی موثر در سفر یک روزه خود به شهرستان های مختلف مسائل و مشکلات آنها بررسی و در کارگروه مربوطه تصمیماتی برای رفع مشکلات آنان صورت می گیرد.
وی ادامه داد: ترافیک پرحجم در برخی ساعات در تهران و خارج از تهران یکی دیگر از مشکلات استان تهران است که باید در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
مقیمی از همه مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران خواست که مسائل و مشکلات داخل استان را خودشان مطرح و مرتفع کنند و همانند مدیران دستگاههای اجرای استان های دیگر این مسائل را به وزارتخانه مربوطه منتقل نکنند و تمامی مسائل داخل استان تهران باید با مدیر مربوطه مطرح و بررسی شود.
وی در ادامه از بازدید سرزده استاندار تهران به همراه معاونین خود از دستگاههای اجرایی استان تهران خبر داد و گفت: این بازدیدهای سرزده بصورت موردی و در راستای بهتر انجام شدن کارها صورت می گیرد.
استاندار تهران با بیان اینکه همواره در خدمت مدیران دستگاههای اجرایی استان برای بهتر انجام شدن کارها هستیم تاکید کرد: نگاه استانداری تهران به مسائل و مشکلات محیط زیست، اشتغال و تولید بسیار ویژه است و در این زمینه باید اقدامات اساسی صورت گیرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.