به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، با خطیر دانستن نقش نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری امنیت کشور و قدردانی از تلاشگران این سنگر مقدس افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار،نظم و برقراری امنیت در کشور است.
وی درخصوص اصلی ترین رسالت حافظان آرامش در کشور از پنج منظرکلی اضافه کرد: مادامی که به درجه ای از ارتقا امنیت فردی-اجتماعی-روحی -روانی و اخلاقی در جامعه برسیم، اهداف اصلی در ارتقا امنیت اجتماعی محقق شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در دو ساختار فردی و اجتماعی، عالی ترین درجه از سطح امنیت را برقرار خواهد کرد.
نجفی با بیان اینکه نیروی انتظامی، امروز در بطن جامعه حضور موثری دارد،افزود: بخش اعظمی از امنیت اجتماعی امروز مرهون حضور نیروی انتظامی در کنار مردم است و این خود موهبتی ارزشمند بشمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هدایتگر اخلاق فردی و نمادی از اخلاق مداری،کردار و اندیشه نیک در جامعه بوده و حضور میدانی و در صحنه مبین این نقش نافذ و تاثیرگذار در جامعه بوده است.
استاندارالبرز با بیان اینکه با همین نگاه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم،افزود: شورای تامین استان و کلیه اعضای مدیران در این بخش یاری گر نیروی انتظامی خواهند بود.

***گشایش بن بست ترافیک،اشتغال و حاشیه نشینی سه گانه توسعه البرز
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط اجتماعی استان و لزوم بهبود وضعیت کنونی نیز اشاره کرد و در این رابطه با محور قراردادن اصلی ترین دغدغه های استان در حوزه مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج به جهت حجم ترددهای 14 استان مواصلاتی کشور، ترافیک سنگینی را متحمل می شود و این بار عظیم را در کنار مباحث حاشیه نشینی و مهاجرت ها به دوش می کشد که برای برون رفت از این وضعیت نیازمند برنامه ای جامع و راهبردی هستیم.
نجفی همچنین در ادامه اهتمام به مسئله اشغال و رفع معضل بیکاری را نیز از دیگر اولویت های مهم در استان برشمرد و گفت: در ستاد اقتصادمقاومتی به عنوان اصلی ترین برنامه موضوع اشتغال را با رویکرد تقویت بخش نیروی انسانی پیگیری خواهیم کرد.

***مذاکرات استاندار البرز با وزیرکشور برای بهبود اشتغال
استاندار البرز همچنین با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان البرز و پیگیری ها و مذاکرات انجام شده با وزیر کشور برای برون رفت از وضعیت موجود تصریح کرد: آمار بالای بیکاری با 24 دهم درصد زیبنده این استان نیست و به همین منظور روز گذشته نشست مشترکی با وزیر محترم کشور داشتم.
وی افزود: برای ریشه کن شدن ناهنجاری های اجتماعی نیاز به کمک سه قوا داریم.
دراین مراسم سردار 'عباسعلی محمدیان'به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان البرز معرفی و از تلاش های سردار بخشعلی کامرانی صالح تقدیر شد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی **
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.