سید ابراهیم امینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حاشیه های اخیر خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورا افزود: مکاتبات شورا تاکنون به شیوه سنتی انجام می شد که با در اختیار داشتن تبلت، سیستم سنتی به اتوماسیون تبدیل و اعضای شورا در 24 ساعت می توانند به امور شورا رسیدگی کرده و پیگیری امور محدود به حضور فیزیکی در محل کار نباشد.
وی گفت: برنامه ها و اتوماسیون اداری بر روی تبلت ها نصب شده و دارای برچسب اموال شهرداری است و اعضا صرفا برای امور اداری از آن استفاده می کنند.
امینی درباره خرید خودرو نیز با بیان اینکه خودرو خریداری شده، پژو پارس و یکی از خودروهای رده پایین تولید داخل است، اظهار کرد: این خودرو برای ایاب و ذهاب اعضای شورا در نظر گرفته شده است.

* کمک به هیات های مذهبی باید ضابطه مند و منطقی باشد
وی درباره بن هایی که برای خرید از نمایشگاه عطر سیب و تهیه اقلام هیات ها در اختیار اعضای شورا قرار گرفت نیز یاد آورد شد: امتیاز هیات های مذهبی، مردمی بودن آنها است و همواره بدون کمک های دولتی فعالیت کرده اند.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از بن ها در اختیار هیات ها قرار نمی گیرد، افزود: برخی افراد نامه هایی به اسم هیات های مذهبی به همه اعضای شورا تحویل می دهند و توقع دریافت کمک دارند.
نایب رئیس شورای شهر این نوع کمک را موجب فساد توصیف و عنوان کرد: آمار و آدرس هیات ها مشخص است و اگر قرار است بودجه ای برای کمک به هیات ها در نظر گرفته شود، بر اساس نیاز منطقی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
امینی تاکید کرد: شیوه کمک به هیات ها به گونه ای که برخی در شورا برای تهیه بن به دنبال اعضای شورا باشند، موجب وهن هیات های مذهبی و کسانی است که به خاطر اعتقادات مذهبی، عزاداری می کنند.
در هفته جاری بن های خرید اقلام در اختیار برخی اعضای شورای شهر تحویل شد؛ زهرا صدر اعظم نوری و سید ابراهیم امینی از جمله اعضایی بودند که بن ها را به معاونت فرهنگی شهرداری تهران بازگرداندند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی ** انتشار: محمد آجورلو
تهران/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.