حسن خلیل آبادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه اعضای شورا خواستار شفاف شدن فرآیندهای مالی شهرداری هستند افزود: هزینه های شهرداری تهران برای مراسم اربعین نیز باید براساس قانون، شفاف و مشخص باشد.
وی بیان اینکه راهپیمایی اربعین ریشه در اعتقادات مقدس مردم ایران اسلامی دارد تصریح کرد: برگزاری باشکوه این راهپیمایی، نمایش ارادت ملت ایران به ساحت اباعبدالله(ع) است و کسی با مشارکت شهرداری در این مانور عظیم مذهبی مخالفتی ندارد.
وی اظهار کرد: موضوع اصلی و موردتوجه اعضای شورای شهر تهران، قانونمندی شهرداری در زمینه هزینه منابع مالی و اعتبارات مصوب است.
خلیل آبادی با بیان اینکه البته اختلاف نظری در مورد اصل ورود شهرداری تهران به مسائل خارج از محدوده جغرافیایی شهر براساس قانون وجود دارد، گفت: شهرداری تهران باید منابع مالی خود را متعلق به شهروندان است، بصورت قانونمند و براساس ضوابط و مقررات هزینه کند.
وی گفت: متاسفانه در مدیریت قبلی شهرداری تهران بعضی ابهامات در هدفگذاری ها و همچنین هزینه کرد منابع مالی وجود دارد که اعضای شورای شهر خواستار روشن شدن این ابهامات هستند.
خلیل آبادی گفت: شورای چهارم شهر تهران 5 میلیارد تومان برای هزینه های شهرداری در مراسم اربعین اختصاص داده که متاسفانه مدیران شهری بدون توجه به مباحث قانونی بالغ بر 15 میلیارد تومان دراین زمینه هزینه کرده اند.
به گفته وی، درخواست اعضای شورای شهر تهران این است که محل تامین این 10 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر مبلغ مصوب، مشخص و به صورت شفاف اعلام شود.
تهرام 6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.