به گزارش ایرنا، عیسی فرهادی روز سه شنبه در آئین رونمایی از برچسب سرویس مدارس شهر تهران افزود: حدود 20 درصد از جمعیت دانش آموزی شهر تهران از سرویس مدرسه استفاده می کننند که برنامه ریزی لازم برای ساماندهی و فعالیت مناسب این سرویس ها با دستگاههای متولی انجام شده است.
وی تصریح کرد: ساماندهی سرویس مدارس شهر تهران با نظارت فرمانداری تهران و هماهنگی آموزش و پرورش، شهرداری، انجمن اولیا و مربیان، پلیس راهور انجام و تمهیدات مناسب برای رضایتمندی حداکثری شهروندان دراین خصوص اندیشیده شده است.
فرهادی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان سرویس مدارس شهر تهران افزود: آزمایش های سلامت روحی و جسمی رانندگان تا پایان سال تحصیلی به صورت ماهانه انجام می شود.
فرماندار تهران گفت: نظارت بر عملکرد سرویس های مدارس با همکاری 5 دستگاه متولی تا پایان سال تحصیلی جدید به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
فرهادی با اشاره به صدور برچسب شناسایی خودروهای سرویس مدارس تصریح کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور، تنها سرویس های مدارس دارای برچسب، مجاز به ورود و تردد در محدوده های ترافیکی شهر تهران هستند.
فرهادی با تاکید بر اینکه اولیا حتما از خودروهای دارای برچسب به عنوان سرویس مدرسه فرزند خود استفاده کنند، گفت: همکاری اولیا با مدیران مدارس برای انتخاب خودروهای سرویس مدرسه که برچسب ویژه دارند، به طور قطع موجب آرامش و امنیت بیشتر اولیا و دانش آموزان خواهد شد.
به گفته وی، از سوی دیگر، فرمانداری و آموزش و پرورش شهر تهران در قبال بکارگیری سرویس های مدرسه فاقد برچسب توسط اولیا، هیچ گونه مسئولیتی ندارند.
فرماندار تهران در خصوص برچسب ویژه سرویس مدارس شهر تهران نیز گفت: 2 مدل برچسب ویژه برای «مینی بوس و ون» و «سواری» طراحی و صادر شده است.

* برگزاری جشن شکوفه ها در تهران
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این آیین گفت: جشن شکوفه ها و استقبال از مهر، 29 شهریور در یکی از مدارس منطقه 11 پایتخت برگزار می شود.
عباسعلی باقری افزود: همزما با روز اول مهر و بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش تهران میزبان رییس جمهوری در برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید است.
آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با حضور شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور و پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در محل فرمانداری تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/ 9343/1109/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.