منوچهر حسینی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون سه هزار و 600 دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فنی و کار دانش برای سال تحصیلی جدید در مدارس این شهرستان نامنویسی شده اند.
وی اظهار کرد: هم اکنون 63 کلاس درس در این شهرستان هوشمند سازی شده و تمام مدارس شهری این شهرستان به آبسرد کن و سامانه گرمایشی و سرمایشی و وسایل آموزشی تجهیز شده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: برای سال تحصیلی 97 - 96 از نظر فضای آموزشی هیچ گونه کمبودی در شهرستان نداریم و مدارس قصرشیرین در سال تحصیلی جدید فقط به صورت شیفت ثابت صبح فعال خواهند بود و روزهای پنجشنبه مدارس مقاطع تحصیلی تعطیل است.
حسینی خاطرنشان کرد: همچنین 6 مدرسه عشایری نیز برای حدود 40 تن از دانش آموزان این قشر زحمتکش آماده سازی شده که این دانش آموزان نیز هم زمان با سایر دانش آموزان در اول مهر ماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
وی گفت: کار سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز مدارس انجام شده و 380 تن آموزشی در مدارس کار آموزش به دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.
وی افزود: امسال 300 نوآموز کلاس اول فردا ( چهارشنبه 29 شهریور) با برپایی آیین جشن شکوفه ها راهی کلاس های درس می شوند.
حسینی، همچنین از به صدا درآمدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه با حضور سه هزار و 600 دانش آموز قصرشیرینی در تمامی مدارس شهرستان خبر داد.
وی گفت: با کمک خیران 650 بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان خریداری شده است که هم زمان با شروع سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.