به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، علیرضا صادقی در تشریح جزئیات طرح استقبال از مهربا اشاره به اینکه در روزهای پایانی تابستان تقاضای سفر افزایش پیدا می کند افزود: با توجه به فرارسیدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، کارکنان پایانه‌ها در همه ساعات شبانه‌روز با رعایت بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادرشده، آماده استقبال از مهر ماه و بازگشت مسافران هستند.
وی اظهار کرد: سازمان پایانه ها نیز همگام با شور و حال دانش‌آموزی و دانشجویی در سراسر کشور، با استقرار ایستگاه‌های راهنمایی، نصب بنرها و پخش پیام‌های تبریک و خوشامدگویی به اهالی قلم با تقدیم گل و توزیع شیرینی، در جشن علم و دانش سهیم می شود.
عضو هیات مدیره سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای جابه‌جایی مسافران و دانشجویان با سازمان‌های ذی‌ربط‌ و حمل‌ونقل درون ‌شهری انجام شده اظهار کرد: با توجه به وجود ایستگاه‌های حمل ونقل عمومی درون‌شهری در نزدیکی پایانه‌ها و همکاری صورت‌گرفته، دانشجویان جدیدالورود در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.
وی افزود: علاوه بر آن ایستگاه‌هایی ویژه نقل و انتقال دانشجویان تجهیز شده است.
صادقی با تاکید بر ضرورت انجام نظارت‌های بیشتر برای ارائه خدمات بهتر خاطرنشان کرد: نظارت بیشتر بر فروش بلیت سفر، معاینه فنی اتوبوس‌ها، بهداشت و قیمت کالاها و خدمات عرضه شده و کنترل ترافیک اطراف پایانه‌ها با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای آسان‌تر انجام شدن مسافرت‌ها در آخرین روزهای شهریور ماه و نخستین روزهای مهرماه است.
وی تاکید کرد: هشدارهای لازم به غرفه‌های خدماتی و فروشگاهی در زمینه رعایت بهداشت و قیمت مصوب کالاها داده شده و با کوچک‌ترین تخلفی که سلامت مسافران را به مخاطره بیندازد، برخورد قانونی انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران یادآور شد: همچنین وضعیت سیستم‌های خنک‌کننده و دستگاه‌های تهویه نیز مورد بازدید قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت بهداشت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محل وضوخانه‌ها، رستوران‌ها، آب آشامیدنی اتوبوس‌ها و نحوه سرویس‌دهی آنها تحت کنترل شدید قرار دارد.
وی افزود: در کنار این اقدامات، مجموعه مدرن و مجهز اتاق مادر و کودک، با در نظر گرفتن فضای مطلوب برای شیردهی، تعویض پوشاک نوزاد، استراحت مادر و کودک، خدمات ارزشمند و رایگانی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد و فضای بازی کودکان، ایستگاه‌های مطالعه و سالن‌های انتظار نیز برای عموم مردم تجهیز شده است.
صادقی به مسافران توصیه کرد حتی الامکان بلیت سفر خود را به صورت اینترنتی یا از طریق دفاتر شرکت‌های معتبر تهیه کنند.
وی گفت: هموطنان می‌توانند ضمن استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، با مراجعه به مدیران پایانه، نمایندگان وزارت راه مستقر در پایانه، واحد تعزیرات حکومتی و نمایندگان بهداشت مستقر در پایانه‌ها، شکایت خود را اعلام یا با شماره تلفن 88739050 و شماره پیامک 30007302 مسئولان پایانه‌ها را در جریان بگذارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.