به گزارش ایرنا تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی در دیدار نهایی این مسابقات از ساعت 13 امروز /چهارشنبه/ در مقابل جوانان تهران صف آرایی کرد و ست اول را با فاصله 14 امتیازی و با نتیجه 25 بر 11 به سود خود به پایان رساند.
ست دوم نیز تیم آذربایجان غربی با دفاع قوی و سرویس های دقیق توانست بازی قابل قبولی را ارائه کرده و در نهایت با نتیجه 25 بر 19 تیم تهران را مغلوب کند.
ستاره های جهانی والیبال آذربایجان غربی ست سوم را نیز با فاصله پنج امتیازی و با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان رساندند تا بدون شکست بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.
تیم تهران که قهرمانی دور قبل را یدک می کشید، در این رقابت ها در رده دوم ایستاد و تیم های گلستان و توابع تهران به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند.
در این دوره از مسابقات امیر حسین توخته از تیم آذربایجان غربی به عنوان بهترین بازیکن و بهترین دفاع وسط، امیر محمد فلاحت خواه از آذربایجان غربی بهترین پاسور، علیرضا مصلح آبادی از تهران بهترین دفاع، محمدرضا طهماسبی از تهران بهترین دریافت کننده و محمدرضا حضرت پور از آذربایجان غربی به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شدند.
سرمربی تیم تهران در حاشیه بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جو سالن به نفع ارومیه بود و واقعا تیم آذربایجان غربی با داشتن ستاره های جهانی اش یک تیم قدرتمند بود و ما نتوانستیم بر قدرت این تیم غلبه کنیم.
احمد سفیداری با تاکید بر اینکه تیم تهران تمرین کمی داشت، اظهار کرد: من از نتیجه و از تیم راضی نیستم چون انتظار من را برآورده نکرده اند و باید بهتر بازی می کردیم.
سرمربی تیم والیبال آذربایجان غربی نیز گفت: بازی حساسی را در پیش رو داشتیم و بازیکنان نیز یک هماهنگی کاملی را با هم به وجود آوردند.
یاشار جوادی با قدردانی از هوادارن ارومیه که در این مسابقات تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی را رها نکردند، ابراز امیدواری کرد تا تیم بزرگسالان این استان در لیگ برتر مردان کشور نیز در سکوی قهرمانی بیاستد.
به گزارش ایرنا در این رقابت ها جوانان والیبالیست 10 استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور داشتند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.