به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان شمیرانات با گرامیداشت هفته دولت افزود: این هفته فرصتی است که دستاوردها و اقدامات موثر خود برای خدمت به مردم و کشور را اطلاع رسانی کند.
وی با بیان اینکه این فرصت را مردم به دولت می دهند که برای آنان کار کند، اظهار کرد: اگر بخواهیم عملکرد دولت را منصفانه ارزیابی کنیم باید ببینیم دولت از چه نقطه ای فعالیت خود را آغاز و کشور را به چه نقطه ای رسانده است.
حاجی میرزایی عملکرد دولت یازدهم را درخشان توصیف کرد و گفت: در دهه های آتی، این دوره 4 ساله به عنوان درخشان ترین دوره اقتصاد در ایران شناخته خواهد شد.
دبیر هیات دولت افزود: همچنان با مشکلات بزرگی روبرو هستیم که باید رفع شود اما وقتی به گذشته نگاه می کنیم، درمی یابیم که از مخاطرات بزرگ و جدی رها شدیم و کشور در شرایط باثبات تری قرار گرفته است.
حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید این فاصله ها را کم کرد، افزود: دولت تلاش کرد در ماه های اولیه سال 96، رشد اقتصادی را 2رقمی کند.
وی با اشاره به اولویت های دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: جریان تولید باید گسترش پیدا کند و بخش های تولیدی سهم بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقاامینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.