به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت الاسلام علی کنگرلو به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری منصوب و از زحمات حجت الاسلام حسینعلی رضازاده قدردانی شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه شهرستان ری در برنامه های فرهنگی مذهبی دارای ظرفیت های متنوع و هیات و مساجد بسیار فعالی است گفت: مدیریت جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری باید با ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین فعالان مذهبی و ادارات این شهرستان بیشترین استفاده را از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی این شهرستان در جهت خدمت به مردم و دولت بکند.
هدایت الله جمالی پور در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز بیشترین ضربه را از طریق اختلاف افکنی در میان نیروها و مسئولان به انقلاب می زنند خاطر نشان کرد: آفتی که امروز در داخل کشور در حال گسترش است دامن زدن به موضوعات اختلاف افکن در میان نیروهای انقلاب است که این امر هیچ سودی جز به هدر دادن سرمایه های انسانی برای نظام نخواهد داشت.
وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت عظیم هیات مذهبی، مساجد و نخبگان می تواند در جهت بصیرت افزایی و ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر میان مردم و مسئولان در جهت با مقابله با انواع تهدید های دشمنان گام موثر بردارد.
جمالی پور یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به دور از تقسیم بندی جناحی و سیاسی با استفاده از ظرفیت غنی مبلغان خود مردم را از نیت شوم دشمنان و ابزارهای مختلفشان آگاه کند و موجبات عزت نظام را از طریق ایجاد اتحاد میان اقشار مختلف مردم و مسئولان فراهم آورد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.