به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز سه شنبه در جلسه آسیب های اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: یکی از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی در این دول، موضوع ارتقای سلامت جامعه و ایجاد امید و نشاط اجتماعی است.
به گفته وی، دولت عزم جدی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در تمام زمینه ها داشته و گام های بسیار بلندی نیز در این خصوص برداشته است.
وی افزود: در رابطه با مبارزه و کاهش آسیب های اجتماعی دولت تدبیر و امید پیشگیری را در اولویت کار خود قرار داد و امروز امنیت و رفاه عمومی دو دستاورد بزرگ این دولت در حوزه مسائل اجتماعی هستند.
فتاحی یادآور شد: در موضوع پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بویژه مواد مخدر نقش سمن ها مهم است و باید از روش های علمی و نظرات کارشناسی شده که تاثیرگذاری بیشتری دارد، استفاده شود.
معاون فرماندار چرداول تاکید کرد: مواد مخدر بیشترین منشا آسیب های اجتماعی است و آگاهی، پیشگیری و آموزش نقش مهمی در کاهش این بلای خانمانسوز دارد.
وی ورزش را از برنامه های مهم در موضوع نشاط و امید در جامعه و از راه های پیشگیری از اعتیاد در جامعه برشمرد.
فاحی اضافه کرد: نشاط اجتماعی عاملی مهم در پایین آوردن آسیب ها و مانعی برای روی آوردن جوانان به اعتیاد است ضمن اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با رعایت شرایط و موازین قانونی و شرعی باید در اولویت کار قرار گیرد.
وی احساس امنیت و امنیت را دو مقوله مهم در جامعه دانست و گفت: وجود سرمایه گذارهای داخلی و خارجی در چهار سال گذشته نشان دهنده امنیت پایدار به عنوان یک عامل مهم اجتماعی در کشور است البته مردم نقش مهمی در ایجاد این امنیت دارند.
به گزارش ایرنا، جمع آوری متکدیان سطح شهرها، مبارزه جدی با فروشندگان مواد مخدر، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی از مصوبات و موارد مورد تاکید در این جلسه بود.
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7176/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.