به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، آیت‌الله جوادی‌آملی در دیدار استاندار تهران که ضمن تقدیر از تلشا های انجام شده برای رشد و توسعه استان افزود: باید تلاش کنیم که در انجام امور و کارها از کامل به اکمل برسیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت‌ اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم رضایت‌بخش بود و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد.
این مرجع عظام تقلید بزرگترین دشمن را غرور و خودخواهی دانست و افزود: قرآن محور اصلی زندگی را مؤدت و رحمت معرفی می‌کند و کشور بیش از هر زمان نیازمند مودت و محبت است.

* انتخابات اخیر در تهران بدون حاشیه و در سلامت کامل برگزار شد
استاندار تهران نیز دراین دیدار با بیان اینکه انتخابات اخیر در تهران بدون حاشیه و در سلامت کامل برگزار شد، گفت: برای رسیدن به این مهم، نخست اجرای صحیح قانون و دوم استفاده از افراد شایسته را در دستور کار قرار دادیم و سعی شد تا بالاترین تعامل و همکاری بین هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در استان تهران شکل گیرد.
سیدحسن هاشمی با اشاره به حضور پرشور مردم استان تهران در انتخابات گفت: مردم استان تهران در این انتخابات به صورت حماسی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و خداوند متعال را شاکریم که تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی در انتخابات پیشتاز بود و با رعایت قانون و صداقت این انتخابات به بهترین شکل برگزار شد.
استاندار تهران همچنین به اجرای طرح‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان اشاره و اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی و در بخش کشاورزی، استان تهران در سال 1395 توانست رتبه نخست را در کشور کسب کند که این موضوع با شرایطی که استان تهران از آن برخوردار بوده، بسیار مهم است.
به گزارش ایرنا، استاندار تهران در سفر به شهرستان دماوند و حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.