به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سیداحمد صفوی با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس اظهار کرد: طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مراکز آموزشی سمیه، شهید رجایی، حکمت و امام خمینی (ره) اجرا می شود.
صفوی زمان فعالیت پایگاه های تابستانه را از نیمه اول تیر به مدت هفت هفته عنوان و پیش بینی کردو گفت:بیش از یک هزار500 دانش آموز از خدمات فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان در این پایگاه های تابستانی علاوه بر تفریحات سالم و فعالیت های فرهنگی، به کسب مهارت و کارآفرینی می پردازند، گفت: برپایی دوره های آموزشی متنوع، اردوهای گردشگری، ایستگاه های تربیت بدنی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های طرح پایگاه های تابستانه است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اجرای ویژه برنامه های مذهبی و آئینی در پایگاه های تابستانی افزود: مبلغان و مشاوران مذهبی نیز در قالب طرح نسیم بهشت با دانش آموزان همراه هستند و به سوالات و شبهات دینی و مذهبی آنها پاسخ می دهند.
صفوی گفت: علاوه بر طرح پایگاه های تابستانه، سراهای محلات منطقه20 نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان برگزار می کنند که شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان و ظرفیت محلی بهره مند شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/3218/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.