به گزارش ایرنا ، نوربخش عسکری روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا بیان داشت: تلاش ما فعالیت بر اساس مسئله محوری است و در نظر داریم تا مسائل اصلی شهرستان ها را در حوزه های مختلف شناسایی کرده و در مسیر آنها برنامه ریزی نماییم.
وی افزود: پروژه های استان تهران بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی و با توجه به توان، ظرفیت و درون زایی هر شهرستان تدوین شده و هر دو هفته یک بار در سامانه تعریف شده، رصد می شوند.
عسکری اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، شاهد اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی و آب و فاضلاب استان تهران از جمله صرفه جویی در مصرف آب، افزیش راندمان آبیاری و افزایش تولید محصولات گلخانه ای بوده ایم.
وی گفت: استان تهران با وجود آن که کمتر از یک درصد وسعت کشور را به خود اختصاص داده ولی با تلاش های صورت گرفته توانسته تا رتبه نخست کشور را هم در سیستم آبیاری تحت فشار و هم در افزایش تولید محصولات گلخانه ای کسب کند.
معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود: در سال های قبل، همیشه تخصیص اعتبارات به صورت نقدی صورت می گرفت و دستگاه اجرایی تا 31 مرداد سال بعد آن را به مرور هزینه می کردند ولی از سال گذشته و با هدف ایجاد انضباط مالی و توجه ویژه به رویکرد برنامه ای در بودجه، بحث اسناد خزانه اسلامی مطرح شد.
وی با بیان اینکه در سال 95 تخصیص نقدینگی بسیار کم بود افزود: در سال گذشته بیشتر پرداخت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی صورت گرفت و دولت با وجود مشکلات مالی توانست تمامی این اسناد را در سررسید مقرر 19 بهمن به صورت نقدی پرداخت کند.
وی تأکید کرد: در سال جاری نیز رویکرد اسناد خزانه اسلامی همچنان مدنظر قرار داشته و اجرایی می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.