به گزارش ایرنا ، مردم شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت و عاشقان و ارادتمندان امام راحل که از روزهای گذشته خیابان ها، معابر، سر در منازل و ادارات را سیاه پوش کرده اند ، با حضور در مساجد و حسینیه ها ، یاد و خاطره رهبرکبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
بسیاری از مردم و مسئولین این شهرستان ها در آستانه قیام خونین 15 خرداد سال 42 ، با حضور در پل باقرآباد ، محل به خاک و خون کشیده شدن کفن پوشان دشت ورامین و گلزارهای شهدا، بار دیگر بر ادامه راه شهیدان تأکید کرده و با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.
قرار است بیش از 16 هزار نفر از مردم شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ، به مرقد مطهر ایشان عزیمت کنند تا بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعتی مجدد داشته باشند.
نشست های بصیرتی با موضوع گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، پخش فیلم های جشنواره عمار در پایگاه های بسیج، برپایی عصر شعر یاد یار مهربان در فرهنگسرای رازی، برپایی نمایشگاه آثار مکتوب امام راحل و اجرای طرح ختم قرآن کریم به یاد امام خمینی(ره) و سلامتی رهبرمعظم انقلاب از جمله برنامه هایی است که مردم جنوب شرق تهران در سالروز ارتحال امام راحل انجام می دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.