به گزارش روز شنبه ایرنا ازسایت خبری کمیته امداد؛ حجت الاسلام محمود مولائی، سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت، گفت:مرحله استانی این رقابتها بین 200 نفر از مددجویان استان تهران در 2 گروه دختران و پسران در رده سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال برگزار شده و 34 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی افزود: مسابقات استانی مسابقات قرآن «یادواره شهدای مقاومت» روز پنجشنبه (چهارم خرداد ماه) درحسینه انصارالحسین با هدف شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار شد.
سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران اظهارداشت : مسابقات استانی یادواره شهدای مقاومت در پنج رشته‌ حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و اذان برگزار شد.
سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: مسابقات شهرستانی با حضور یک هزار نفر برگزار شد که 200 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
مولائی گفت:این مسابقات با هدف گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی و حضور هدفمند و پرنشاط مخاطبین در فعالیت های گروهی و دسته جمعی و آشنایی با مضامین اخلاقی در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های تحت حمایت برگزار شده است .
سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین مددجویان، تقویت انس با قرآن کریم در جامعه مورد حمایت، ارتقای فرهنگ تمسک به قرآن و عترت و شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی ذکر کرد.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.