علیرضا مهدوی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مشکلی در زمینه تامین برگه های تعرفه اخذ رای در سطح شهر و استان تهران وجود ندارد و به سرعت شعبی که تعرفه رای آنها تمام شده، تامین و ارسال می شود.
وی با اشاره به گزارشات واصله از شعب اخذ رای در سطح استان تهران اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم از آغاز زمان رای گیری تاکنون در سطح استان تهران بی سابقه بود و تا این لحظه بخش قابل توجهی از جمعیت واجدشرایط استان تهران دراین انتخابات شرکت کردند.
مهدوی ادامه داد: پیش بینی می شود دراین دوره از انتخابات شاهد خلق یک حماسه بزرگ و ثبت رکوردی بی نظیر در انتخابات ادوار گذشته کشور باشیم.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با عذرخواهی از مردم به دلیل معطلی در صفوف اخذ رای، از عمومی شهروندان تهرانی درخواست کرد که در صورت امکان برای شرکت در انتخابات به شعبی که ازدحام جمعیت کمتری دارند، مراجعه کنند.
وی افزود: این کار موجب تسریع در روند برگزاری انتخابات و انجام فرآیند اخذ رای خواهد شد.
مهدوی با تاکید براینکه با تخلفات انتخاباتی برخوردی قاطعانه می شود، تصریح کرد: تاکنون تخلف قابل اعتنایی گزارش نشده و کار اخذ رای از مردم با سلامت کامل در جریان است.
وی با اشاره به برخی شایعات و اخبار ناصحیح که در بعضی رسانه ها منتشر می شود، خاطرنشان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار قطعی و قابل استناد توسط فرمانداری ها به سمع و نظر مخاطبان می رسد.
6 هزار و 444 شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان تهران ایجاد شده است.
حدود 5 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت شهر تهران واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.