به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسن صادقی مقدم روز یکشنبه در نشست اعضای هیات نظارت انتخابات استان تهران با بیان اینکه بر اساس فتوای امام راحل، رهبر انقلاب و علمای دین اجرای قانون برابر با اجرای شرع است افزود: هر قانونی که در جمهوری اسلامی تصویب شود از نظر شرعی هم باید رعایت شود.
وی با تاکید براینکه اصل در نظام اسلامی، رعایت قانون است اظهار کرد: امام راحل فرمودند که هیچ چیز بالاتر از قانون نیست، هر کدام از ما در مقابل کاری که انجام می دهیم نسبت به خداوند و نسبت به ملت شریف ایران و مسئولان کشور باید پاسخگو باشیم.
صادقی تصریح کرد: تجربه موفق هماهنگی میان اعضای هیات های اجرایی و نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی(اسفند94) ما را امیدوار و این شوق را ایجاد می کند که این تجربه تکرار شود و آرزو داریم که تجربه انتخابات 29 اردیبهشت بهتر از 94 و الگویی برای انتخابات آینده شود.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه هیچ گاه از هماهنگی و مشورت با یکدیگر زیان نخواهیم کرد گفت: قانون، وظیفه ما را هر کجا که هستیم مشخص کرده و هر کجا قانون سکوت کرده باشد عقل، شرع و تفسیر قانون گویاست.
صادقی با تاکید بر لزوم حضور اعضای هیات نظارت ساعاتی قبل از آغاز فرآیند رای گیری در شعب اخذ رای گفت: با توجه به گستردگی شهر تهران و مشکلات احتمالی به گونه ای برنامه ریزی کنید که به موقع در حوزه ها حاضر باشید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.