علی کریمی اصل روز چهارشنبه با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و تلاش برای رفع دغدغه های آنها مهم ترین رویکرد این نهاد است افزود: کمیته امداد استان تهران حدود 630 میلیون تومان اعتبار برای ازدواج این تعداد از فرزندان خانواده های تحت حمایت خود اختصاص داده است.
کریمی اصل بیان اینکه سقف پرداخت کمک هزینه های ازدواج به جوانان 20 میلیون ریال است، گفت: نوعروسان و بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه 20 الی 40 میلیون ریالی و پسران تحت حمایت از هدیه ازدواج 10 الی 40 میلیون ریالی بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اینکه در سال 95 تمامی مزدوجین پشت نوبت دریافت از کمک هزینه ازدواج بهره مند شدند، تصریح کرد:2هزار و 200 جوان مددجو در سال گذشته با دریافت بیش ازهفت میلیارد و400 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.
کریمی اصل برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان تحت حمایت را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با اصول و مهارت‌‌های زندگی برگزار می شود.
وی گفت: نوعروسان در این دوره‌های آموزشی نکات ارزنده‌‌ای را در زمینه احکام، بهداشت فردی، بهداشت روانی و سبک زندگی فرا می‌گیرند ، همچنین از مشاوره های فردی و گروهی بهره مند می شوند.
خبرنگار: سید مجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.