مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ارومیه از برگزاری جشن ازدواج 62 زوج دانشجوی دانشگاه ارومیه در سالروز مبعث پیامبر(ص) خبر داد. 
حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: این جشن با سخرانی حجت الاسلام ارجمندی و اجرای برنامه طنز به همراه تقدیم هدایایی به زوجین با حضور 62 زوج در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه این برنامه مختص زوج هایی است که تاریخ عقدشان در سال 95 ثبت شده است اظهار کرد: زوج های دانشجویی که تاریخ عقدشان در سال 95 ثبت شده و در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ارومیه ثبت نام نموده اند می توانند تا پایان وقت اداری امروز برای دریافت کارت دعوت خود در محل دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقم معظم رهبری اقدام کنند. 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه روز سه شنبه، 96/2/6 از ساعت 15 تا 17 برگزار خواهد شد.
 حجت الاسلام کیومرزی با اشاره به اینکه تعدادی از این زوجین سال گذشته به مشهد مقدس اعزام شده اند یاد آور شد: آن دسته از زوج هایی که سال گذشته در سامانه ثبت نام کرده اند و به این مکان مقدس اعزام نشده اند تا پایان سال جاری اعزام خواهد شد. 
وی افزود: همچنین کارگاه ها و برنامه های ویژه با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز برای زوجین دانشجو در مشهد مقدس برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.