به گزارش ایرنا، غلامرضا حیدری عصر سه شنبه در مراسم آغاز به کار رسمی ستاد روحانی در شهرستان ری ادامه داد: این افراد هزینه های سنگین به ملت تحمیل کرده و قیمت بنزین، نان، مواد غذایی و دلار را ده ها یا حتی صدها درصد افزایش دادند بعد به دنبال صدقه دادن به ملت هستند.
وی گفت: امروز عده ای که باعث تحمیل تحریم به مردم شده و زمینه ساز شکل گیری قطعنامه بر ضد ملت ایران شدند مدعی آزادی و حقوق شهروندی شده اند در حالیکه اگر صداقت دارند باید به ملت توضیح دهند که چرا با بی تدبیری این قطعنامه ها را دریافت کردند.
حیدری با بیان اینکه بی تدبیری کشور را به تحریم های ظالمانه دچار کرد افزود: کسانی که قطعنامه های شورای امنیت را کاغذپاره نامیدند باعث این تحریم های سنگین شدند که به رغم اینکه تلاش روحانی این بود که لطماتی که به اقتصاد کشور وارد شد جبران کند هنوز شاهد تداوم مشکلات هستیم.
حیدری گفت: برجام برای کشور دستاورد بزرگی بود که با تلاش مجموعه دولت یازدهم حاصل شد و امروز کسانی آن را بی رحمانه زیر سوال می برند و انصاف را فراموش کرده اند.
وی گفت: مطمئنا مردم جریانات جنگ طلب و کسانی که به دنبال خصومت با دنیا هستند را نپذیرفته و به جریانی که به دنبال تعامل مثبت و سازنده با دنیا هستند رای می دهند.
حیدری انتخابات را یکی از شاخصه های توسعه یافتگی کشور ذکر کرد و افزود: هر شهروند اگر هم دادن رای را واجب شرعی نداند حداقل باید آن را یک حق تلقی کرده و از این فرصت برای تعیین سرنوشت خود استفاده کند.
وی گفت: ملت ایران اگر علاقه مند به آبادانی، توسعه و آزادی در کشور هستند باید با شور و شوق از حق رای خود استفاده کرده و مسیر اداره کشور را خودشان تعیین کنند.
مراسم آغاز به کار رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با حضور حیدری و علیجانی زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی و غلامرضا انصاری اعضای شورای شهر تهران، جمعی از فعالان سیاسی شهرستان ری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
6139
خبرنگار: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.