نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز دوشنبه در جمع پرشور مردم همدان در سالن ابن سینای این شهر افزود: اردیبهشت 96 همه مردم یکبار دیگر اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان را بلد بودند، دیگر نمی خواهند.
وی با بیان اینکه جوانان ما راه آزادی را انتخاب کرده اند، خطاب به منتقدان دولت یادآورشد: شما در طول چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید.
وی اضافه کرد: شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.

* دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است
روحانی با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم در همدان گفت: دولت یازدهم یک و نیم برابر 10 سال قبل برای راه آهن همدان تلاش کرد و علیرغم خواست دلواپسان که از افتتاح طرح ها بدشان می آید، امروز راه آهن همدان – تهران و یک ماه دیگر راه آهن کرمانشاه افتتاح می شود.
وی به افتتاح راه آهن ارومیه و رشت و راه آهن تبریز در ماههای آینده اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است و امروز می بیینید که در عرض چندماه پنج استان کشور به راه آهن سراسری متصل خواهد شد.
حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: این دولت مصمم است تا مسیر راه آهن غار علیصدر به همدان را نیز به زودی آغاز کند.
وی تاکید کرد که دولت یازدهم مصمم است به زودی سازمان ملی جوانان را احیا کند.

* خانه عدالت به خانه اتهام تبدیل شده است
روحانی گفت : من می خواهم از شما بپرسم این روزها برای عده ای کاسبان تحریم چه شده است؟ چرا این همه غصه برای آنها ایجاد شده؟ اما شما هر مقدار نگران و ناراحت باشید، باید بدانید این مردم عزیز و بزرگ 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.
وی افزود: ملت ما در خرداد 92 اعلام کرد راه حذف و انزوا ایران را نپذیرفته و نمی پذیرد .
نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در اسفند 94 هم اعلام کرد که مسیرش، مسیر آزادی می ماند و این راه را امروز هم ادامه خواهد داد.
روحانی بدون آنکه از سخنگوی یکی از قوا نام ببرد، گفت: من از شما می پرسم چرا یک سخنگو دو سه هفته، پشت تریبون قرار گرفته و فقط سیاه نمایی را یاد گرفته است. ما اجازه نمی دهیم خانه ای که باید خانه عدالت باشد تبدیل به خانه اتهام و سیاه نمایی شود.
وی افزود: انحصار گرایان را نمی خواهیم ، آنهایی که فقط پشت میز نشسته اند و حکم صادر کرده اند را نمی خواهیم، راه ما مشخص است ، نمی گذاریم بین ملت تفرقه ایجاد کنند.
روحانی گفت : راه ما همزیستی مسالمت آمیز با همه ادیان در این کشور است.
وی با تاکید براینکه ما ملت 100 درصدی هستیم و نمی گذاریم بین ملت ایران تفرقه ایجاد کنید افزود: روز 29 اردیبهشت روز حماسه و حضور در پای صندوق های رای است.
روحانی افزود: 29 اردیبهشت هر ایرانی به همراه 11 نفر دیگر و در مجموع 12 نفری برای پیشرفت ایران اسلامی باید پای صندوق برویم.
وی گفت: همه شما جوانان و دلیرمردان ایران باید در پاسخ به همه آنهایی که می خواهند دوباره ناامنی ، اختلاف و آرامش را در جامعه برهم زنند پای صندوق های رای بروند.

* می خواستند در پیاده روهای تهران دیوار بکشند
روحانی بابیان اینکه برای اشتغال و مدیریت جوانان و زنان پای صندوق رای خواهیم رفت، گفت: آنها در طول هشت سال هنرشان این بود که 860 هزار زن را بیکار کردند، اما ما در دولت یازدهم برای 750 هزار زن اشتغال ایجاد کردیم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خطاب به مردم افزود: شما اینها را نمی شناسید. من اینها را می شناسم. اینها روزی در جلسه ای تصمیم گرفته بودند که در تهران و در پیاده روها دیوار بکشند.
وی افزود: اینها می خواستند در پیاده رو، مسیر مردانه و زنانه ایجاد کنند همانطور که در محل کارشان بخشنامه برای جدایی جنسیت زنانه و مردانه صادر کردند و راه انداختند.

** 29 اردیبهشت روز بازگشت امید و اخلاق به جامعه است
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید در سال 95 طرح کارورزی جوانان و اشتغال جوانان را دنبال و تصویب کرد و حالا عده ای آمده اند آن را ناقص به مردم وعده می دهند.
حجت الاسلام روحانی اظهار کرد: اعلام کردیم که در برنامه ششم به طور متوسط سالانه 955 هزار شغل ایجاد خواهیم کرد و بر این اساس این تعداد شغل محاسبه، کارشناسی و در هزاران جلسات بررسی و تبدیل به لایحه و تقدیم به مجلس شورای اسلامی شده است.
وی خطاب به مردم همدان اضافه کرد: من از شما می پرسم آیا می خواهید مظلومیت ها در کشور ادامه یابد؟ آیا می خواهید شیوه چهره هایی نظیر مرحوم هاشمی که سال ها ایشان را مخدوش کردند ادامه یابد؟ و آیا می خواهید جامعه از بیانات خاتمی استفاده نکند؟
وی ادامه داد: چرا شخصیت ها و بزرگان جامعه و کسانی که به کشور خدمت کرده و دلسوز جوانان هستند و گفت و گوی ملت ها را به ارمغان آوردند و از همه مهمتر چهره واقعی ایران را به جهانیان نشان دادند را می خواهید خانه نشین کنید؟ با چه قانون و مقرراتی؟
وی تصریح کرد: ما 29 اردیبهشت پای صندوق های رای می رویم تا بزرگان را به جامعه برگردانیم، ما پای صندوق می رویم که دوباره شرایط امنیتی به دانشگاه ها برنگردد، چراکه ما می خواهیم آزدای به دانشگاه برگردد.
وی با بیان این که ما نمی خواهیم بار دیگر در 16 آذر در دانشگاه جلسه و سخنرانی ممنوع باشد افزود: ما دانشگاه آزاد و ایمن می خواهیم.
وی با اشاره به این که ما نمی خواهیم بار دیگر در کشور بازار صادرات را در اختیار دیگران قرار دهیم با طرح این سوال که نفت صادراتی را چه کسانی گرفته بودند؟ افزود: یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت صادراتی بازار ایران برای شما بود؛ چه کسانی بازار را گرفتند و غصب کردند؟ و آیا در اختیار گذاشتن بازار صادراتی ایران به دیگران افتخار دارد؟
روحانی با بیان این که شما به کشورهای همسایه خیلی کمک کردید و اکنون آنها دلشان می خواهد شما بار دیگر برگردید افزود: در مقطعی هر کشتی که کالایی برای ما می آورد چون کشتیرانی ما تحریم بود این کشتی باید در سه کشور جنوبی بار را خالی می کرد و از آنجا از طریق لنج به ایران انتقال می دادیم و برای هر کانتینر این کالاها 700 دلار پول اضافی می دادیم، با اجازه چه کسی پول بیت المال را دادید؟
روحانی اضافه کرد: شما از یک تکه تاریخی سخن بگویید که باعث شدید در آن سه مرتبه در سازمان ملل علیه منافع ایران و فلسطین قطعنامه تصویب شود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما می خواهیم 29 اردیبهشت بپرسیم منافع و قدرت واقعی ملت ایران و کشور ما باید صادرکننده بنزین و گازوئیل باشد، شما که هم گازوئیل و بنزین را از خارج می آوردید! ولی این دولت کشور را به خود کفایی رساند و بزودی این کالاها را صادر هم می کنیم.
وی با بیان این که در دولت قبل همسایه شمالی گاز را با 9 برابر قیمت به ایران می فروخت افزود: اما زمستان سال گذشته همان کشور گاز را به روی ما قطع کرد، اما دید خبری نیست و ما اصلا احوالشان را نمی پرسیم لذا دوباره بعد از 15 روز لوله گاز را باز کرد، و این نشانه افتخار، عزت واقعی و عمل است نه شعار.
حجت الاسلام روحانی با بیان این که 29 اردیبهشت روز انتخاب مردم، شعار و عمل است تاکید کرد: 29 اردیبهشت روزی است که بداخلاق ها را مایوس کنیم و آزادی بیشتر ملت ایران را رقم بزنیم و از طرفی دانشگاه ها را آزادتر و دروغ را ریشه کن کنیم و در نهایت امید و اخلاق را به این کشور بر گردانیم.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.