امید سراجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف ازراه اندازی این پیست ایجاد مکانی ویژه برای دوچرخه سواری در فصل تابستان درپیست های اسکی فاقد برف می باشد.
وی ادامه داد: پیست های اسکی در فصل تابستان می تواند محیط مفرح و مطلوبی را برای علاقه مندان به دوچرخه سواری رشته کوهستان فراهم کند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران با بیان اینکه پیست اسکی آبعلی می تواند در فصل تابستان میزبان خوبی برای مسابقات کشوری و بین المللی ورزش دوچرخه سواری باشد، خاطر نشان کرد: این طرح دائمی با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری حدود 300میلیون تومان تاسیس و به بهره برداری خواهد رسید.
سراجی از برگزاری مسابقات لیگ کشوری دوچرخه سواری جوانان دختر و پسر به میزبانی تهران خبرداد و گفت: این رویداد ملی از 12 تا 18 اردیبهشت ماه در2بخش جاده و تایم تریل انفرادی در تهران برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مسابقات مردان در روزهای 12 تا 14 اردیبهشت در شهرستان رباط کریم و زنان نیز 16 تا 18 اردیبهشت در مجموعه پیست چیتگر برگزار خواهد شد.
به گفته سراجی افزون بر 100دوچرخه سوار دختر و پسر در رده های سنی 17 تا 18 سال در این رقابتها شرکت می کنند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران تصریح کرد: برگزاری دوره های مربی گری درجه سه دوچرخه سواری از 18 اردیبهشت به مدت چهار روز و دوره مکانیکسیون دوچرخه از 29 اردیبهشت به مدت سه روز از دیگربرنامه های هیات دوچرخه سواری استان تهران درماه جاری است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.