قدیر مذهب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله از لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان به مدت چهار روز به میزبانی استان قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: مسابقات ماده کراس کانتری که روز چهارشنبه 23 فروردین ماه به دلیل بارش شدید باران و نامساعد بودن شرایط زمین محل برگزاری از سوی سازمان لیگ به تعویق افتاد، پس از بهبود شرایط جوی و زمین برگزار شد و در پایان نمایندگان 2 تیم فستوس و جاینت قهرمان این ماده شدند.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: در ماده کراس کانتری بزرگسالان نیز فراز شکری از تیم جاینت، محمد پورشریف از تیم اسکات و سجاد طاهری از تیم فستوس KTM به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: در همین ماده و در رده سنی جوانان نیز محمد حسین اسکندری از تیم فستوس کیوب، سینا صالحیان و محمد رضا لطفی نیز از تیم جاینت به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.
وی اضافه کرد: روز گذشته نیز در مسابقات دانهیل مردان محمد کرمانی و حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران در بخش جوانان و بزرگسالان قهرمان شدند.
مذهب در پایان افزود: در رقابت های بخش بانوان نیز مائده سالاری از تیم لیو ایران و فرانک پرتوآذر از تیم فستوس کیوب در بخش کراس کانتری به مقام نخست دست یافتند.
100 دوچرخه سوار مرد در 2 رشته کراس کانتری و دانهیل و 35 ورزشکار زن در رشته کراس کانتری در قالب 13 تیم در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.
این رقابت ها در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت ولادت امام علی (ع) در روزهای21 تا 24 فروردین ماه جاری برگزار شد و مسابقات معوقه و نهایی آن نیز روز گذشته برگزار شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.