سیدجلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با مسابقه فوتبال تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد و برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با توجه به حضور هواداران در این مسابقه، 40 آتش نشان با استفاده از هشت دستگاه خودروی سنگین و چهار موتورسیکلت در 12 نقطه اطراف محوطه ورزشگاه آزادی ، از جمله گیت های ورودی و خروجی، پارکینگ ها و دیگر معابر و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ماموران ایستگاه 20 آتش نشانی و دیگر ایستگاه های آتش نشانی مجاور ورزشگاه آزادی در آماده باش کامل قرار می گیرند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از هواداران درخواست کرد با ماموران آتش نشانی همکاری داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های آتش نشان مستقر در محل اطلاع دهند.
ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از مدیران ارشد آتش نشانی نیز در مسیرهای تعیین شده گشت زنی می کنند، گفت: پیش بینی شده است در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد، آتش نشانان به صورت پیاده در داخل محوطه ورزشگاه نیز استقرار یابند.
وی ادامه داد: استقرار آتش نشانان در اطراف محوطه ورزشگاه آزادی ساعاتی پیش از برگزاری مسابقه آغاز و تا زمان عادی شدن تردد در این محل ادامه خواهد داشت.
تنها دیدار امروز(چهارشنبه) قهرمان زود هنگام لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد است و همزمان هواداران پرسپولیس مهیای برگزاری جشن قهرمانی در این دیدار خانگی می شوند.
سرخپوشان پایتخت برای سومین بار به قهرمانی لیگ برتر رسیده اند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمحمدجواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.