سرهنگ محمدحسن محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران گشت پلیس راهور شهرستان، در اجرای طرحهای ترافیکی و برخورد با خودروهای متخلف و در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سمند را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: پس از اعمال قانون با استعلام خلافی خودرو مشخص شد این خودرو دارای مبلغ 50 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
محمدی خاطر نشان کرد: در راستای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که عنوان می دارد چناچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10میلیون ریال باشد، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

**توزیع بروشور پیشگیری از سرقت در دماوند
سرهنگ محمدی ادامه داد: در راستای افزایش آگاهی عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت در جامعه، معاونت اجتماعی این فرماندهی اقدام به توزیع بروشورهای هشدارهای انتظامی در سطح شهر کرد.
وی افزود: محتوای بروشور، هشدارهای پلیسی با موضوع پیشگیری از وقوع سرقت است.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین آگاهسازی شهروندان یک امر ضروری است و توزیع بروشورهای پیشگیری ضمن ایجاد آگاهی عمومی، شهروندان را از آسیب های اجتماعی و حوادث احتمالی ایمن می کند.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.