به گزارش روزسه شنبه ایرنا ازروابط عمومی اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند، در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی سال 96 با بیان اینکه اورژانس با تمام توان خود آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی است، اظهار کرد:‌ یکی از اقداماتی که اورژانس انجام داده تقویت ناوگان هوایی بوده است و هم‌اکنون 30 فروند بالگرد هوایی در سراسر کشور به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه 2200 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور فعال است، عنوان کرد: 17 هزار نیروی اورژانس در این پایگاه‌ها به هموطنان خدمات می‌دهند و 22 هزار نیروی بهداشت محیط و کار هم در کنار آنها فعالیت می‌کنند.
کولیوند از اضافه شدن 2کد خدماتی 247 و 724 ویژه بیماران قلبی و کسانی که دچار سکته مغزی‌ شده‌اند خبر داد و گفت:‌ هم‌اکنون بسیاری از آمبولانس‌ها به دستگاه گرفتن نوار قلب متصل هستند. اطلاعات نوار قلب گرفته شده به مرکز فوریت‌ها ارسال می‌شود و پس از بازبینی توسط متخصصان اگر نیاز باشد تا بیمار به اتاق عمل برود قبل از رسیدن بیمار تجهیزات اتاق عمل آماده خواهد شد.

سرپرست سازمان حوادث و فوریت‌ های پزشکی کشور با اشاره به ارائه خدمات توسط متخصصان طب اورژانس در بیمارستان‌ها برای نجات جان بیماران توضیح داد: در ایام سفرهای نوروزی تمام نیروهای اورژانس به صورت آماده‌باش در مسیرها حضور دارند و برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند.
انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.