پیمان اسدی عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تعدادی از آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان به مناسبت چهارشنبه سوری در میدان ها و مکان های پرتجمع کلانشهر رشت و سایر شهرستان های استان برای خدمات رسانی احتمالی مستقر شده اند.
وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل کشوری استقرار آمبولانس های 115 با تجهیزات دارویی و امکانات مورد نیاز از ساعت 14 امروز (سه شنبه) آغاز شده و تا یک بامداد فردا (چهارشنبه) ادامه دارد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان یادآور شد: تاکنون حادثه ای مبنی بر امدادرسانی مربوط به حوادث چهارشنبه سوری گزارش نشده است.
60 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در گیلان و تمامی نیروهای 115 استان برای امدادرسانی احتمالی چهارشنبه سوری به صورت ویژه آماده باش هستند، 115 گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 90 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در گیلان، 106 مصدوم و یک فوتی ( پسر 16 ساله در رشت) بر جا گذاشت که 25 نفر از مصدومان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در بیمارستان بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند، بیشترین ماده انفجاری ترقه و بیشترین نوع آسیب نیز سوختگی بوده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.