سردار محمدرضا مهماندار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و کسانی که در چهارشنبه سوری اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کنند اشاره کرد و افزود: برخی افراد از داخل خودروی خود اقدام به پرتاب ترقه و موادمحترقه خطرناک در معابر عمومی می کنند که این اقدام منحر به ترس و وحشت مردم می شود.
وی تصریح کرد: این افراد توسط نیروهای پلیس بازداشت و مراجع انتظامی و قضایی معرفی می شوند ضمن اینکه خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: با موتور سواران هنجار شکن و متخلف در آئین چهارشنبه سوری نیز که با اقدامات خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، قاطعانه و قانونی برخورد می شود.
سردار مهماندار با تاکید براینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امسب و همزمان با آئین چهارشنبه آخر سال در تمامی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت حضور موثری خواهند داشت، تصریح کرد: ماموریت اصلی پلیس راهور تهران بزرگ در این شب ایجاد نظم و تسهیل در امر عبور و مرور و تردد خودروها است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به روزهای پایانی سال و همچنین برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال در سطح معابر پایتخت گفت: ترافیک سنگین در معابر و خیابان های شهر دور از انتظار نیست و ماموران با هرگونه توقف های دوبله و سد معبر برخورد قانونی خواهند کرد.
سردار مهماندار همچنین از شهروندان تهرانی درخواست کرد به منظور برگزاری ایمن و شاد آئین چهارشنبه سوری، ضمن همکاری با ماموران راهور از توقف در معابر و ایجاد ترافیک ، پرهیز کنند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.