مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از راه اندازی گروه ویژه عملیات آتشنشانی ویژه نوروز و چهارشنبه سوری در تبریز خبر داد و گفت: این گروه ویژه از آغاز نیمه دوم اسفندماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی به حالت آماده باش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، آتش پاد داود طالب نژاد افزود: این گروه ویژه در راستای تاکیدات شهردار تبریز در خصوص اجرای برنامه‌های خدمات آتش نشانی به شهروندان راه اندازی شده‌است.

وی با اشاره به اجرای طرح  استقبال از بهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز یاد آورشد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در طرح استقبال از بهار و همچنین شب چهارشنبه آخر سال و در راستای پیشگیری از حوادث پیش بینی شده از ابتدای نیمه دوم اسفند ماه با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل و نفرات به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر و همچنین نقاط حساس بازار سر پوشیده تبریز در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی شهروندان ادامه داد: اجرای طرح ویژه به مناسبت آخرین چهارشنبه سال، آتش نشانان و کلیه نیروها با تمام توان، در آن روز به حالت آماده باش خواهند بود.

طالب نژاد گفت: علاوه بر ارائه خدمات ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح شهر، آتش نشانان موتور سوار نیز با تجهیز دستگاه‌های پیشرفته به اطفاء حریق آماده ارائه خدمات ایمنی در این ایام خواهند بود.

طالب نژاد با بیان اینکه ضرورت دارد توصیه‌های مهم ایمنی و حریق برای چهارشنبه آخر سال به شهروندان از طریق رسانه‌های ابواب جمعی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود، افزود: اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که می تواند خسارات را در این شب به حداقل رسانده و امیدواریم شهروندان با رعایت مسائل ایمنی کام خود را تلخ نکرده و با سلامت به استقبال نوروز و سال جدید بروند.

همچنین وی تاکید کرد: سازمان آتش نشانی در کنار سایر بخش‌های خدمات رسان شهرداری تبریز در ایام عید نوروز آماده خدمت رسانی با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه در ایام تعطیلات نوروز است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اجرای کمپین ملی و رسمی تحریم مواد منفجره در چهارشنبه سوری گفت: عدم مبادرت به تهیه مواد آتش زا، احتمال بروز حوادث ناشی از حریق کاهش خواهد یافت.

طالب نژاد ادامه داد: این کمپین به احترام آتش نشانان شهید در سراسر کشور اجرا می‌شود؛ غیور مردانی که برای نجات جان حادثه دیدگان شتافتند و جان خود را نثار مردم کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.