به گزارش ایرنا، این نشست با حضور احمد دنیامالی، محمد سالاری، عبدالحسین مختاباد، اسماعیل دوستی، محمدمهدی تندگویان، علی صابری، محمد حقانی، غلامرضا انصاری، احمد حکیمی پور ، ولی اله شجاع پوریان و فاطمه دانشور اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
دراین نشست که صبح امروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، احمد مسجدجامعی و محسن سرخو 2 عضو دیگر فراکسیون اصلاح طلبان شورا حضور نداشتند.

*دنیامالی: متاسفانه در دوره چهارم نتوانستیم به معنای واقعی شورای شهر باشیم
احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه ایت نشست از اینکه شورای دوره چهارم نتوانست به معنای واقعی، شورای شهر باشد اظهار تاسف کرد.
وی افزود: ما خیلی تلاش کردیم که نماینده شورای شهر و نه شهرداری، باشیم اما متاسفانه نتوانستیم نماینده واقعی شورای شهر باشیم.
وی گفت: گرچه مبنای سیاسی یک اصل نیست اما بدین معنا نیست که گرایش سیاسی نداشته باشیم.

* حقانی: همه سرمایه و زیرساخت های اصلی شهر تهران را مصرف کردیم
محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران دراین نشست خبر گفت که همه سرمایه های شهر تهران را مصرف کرده و برای آیندگان چیزی باقی نگذاشتیم.
وی با بیان اینکه تنها راه حل ما اتکای به توان رسانه ها است افزود: تهران در حال کما و احتضار است و نمی توان آن را زنده کرد به شرطی که مدیران ما از کارشناسان و متخصصین بهره بگیرند.

* سالاری: قالیباف یک زمین سوخته را تحویل شهردار آینده خواهد داد
محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین نشست گفت: وضعیت شهر تهران مانند یک زمین سوخته است که شهردار فعلی آن را تحویل شهردار آینده خواهد داد.

* انصاری: به اصلاح طلب بودن خود افتخار می کنیم
غلامرضا انصاری عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین نشست خبری اظهار کرد که ما سیاسی هستیم اما در شورای شهر سیاسی کاری نکردیم و به اصلاح طلب بودن خود نیز افتخار می کنیم.

*دوستی: خاصیت اصلاح طلبی تضارب افکار و کار کارشناسی است
اسماعیل دوستی دیگر عضو فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین نشست گفت: خاصیت اصلاح طلبی تضارب افکار و کار کارشناسی است و به همین دلایل اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران در این دوره از رای دادن های چشم بسته پرهیز کردند.
وی اظهار کرد که سیاسی کردن شورای شهر تهران مانند کشتی گرفتن روی پشت بام است که احتمال سقوط هر دو طرف وجود دارد.
دوستی افزود: در این دوره گاهی طرف مقابل سعی داشت که اصلاح طلبان شورا را وارد مسائل سیاسی کنند اما با خردورزی و تضارب افکار میان خودمان، این ترفندها را ناکام گذاشتیم.

* تندگویان: یکی از اعضای اصلاح طلب شورا به ما دروغ گفت و به قالیباف رای داد
محمد مهدی تندگویان یکی دیگر از اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران نیز در پاسخ به این سئوال که اصلاح طلبان شورای شهر با هم همگرایی ندارند و سند این مدعا نیز انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران است گفت: متاسفانه در روز رای گیری برای انتخاب شهردار تهران، یکی از اعضا (الهه راستگو) تا ثانیه های آخر به ما گفت که به نامزد اصلاح طلب شهرداری تهران رای می دهد اما متاسفانه رای خود را عوض کرد.
وی اظهار کرد: دروغگویی مشکل اصلی و آفتی است که می تواند هر تفکری اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و حتی انسانیت را تهدید کند.
تندگویان افزود: البته در روز رای گیری برای انتخاب شهردار تهران، آقای دنیامالی که او را اصالتا یک اصلاح طلب می دانیم به هر دلیلی که تشخیص داد به قالیباف رای داد اما مواضع ایشان بسیار شفاف بود ولی اعتراض ما به شفاف نبودن مواضع افراد دیگری است.

* مختاباد و دعا برای سلامتی سعید حجاریان
غلامحسین مختاباد دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست خبری با یادآوری سالروز ترور سعید حجاریان، برای سلامتی وی دعا کرد.
مختاباد، از این ترور با عبارت «جانسوز» یاد کرد.
تکمیل می شود...
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7539//7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.