سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آتش سوزی پارکینگ و دودگرفتگی منزلی مسکونی در ساعت 7:12دقیقه امروز در خیابان پیروزی- خیابان گلستان سیزدهم خبرداد و افزود: در نهایت سه ایستگاه آتش نشانی، خودرو تنفسی و تانکر آب به محل مورد نظر اعزام شدند.
ملکی علت این اتفاق را آتش گرفتن برخی ضایعات در پارکینگ این منزل اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با حضور به موقع ماموران ازسرایت آتش به سه خودرو در پارکینگ این ساختمان جلوگیری شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: به علت پخش شدن دود زیاد در فضای ساختمان مسکونی، زن و مرد میانسال گرفتار توسط عوامل آتش نشانی به سلامت از محل خارج شدند.
ملکی از مردم خواست که از انباشت ضایعات در پارکینگ ها منازل مسکونی خودداری کنند.
ملکی اظهار کرد: حادثه مزبور با موفقیت در ساعت 8:49 دقیقه با موفقیت پایان یافت .
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از آتش سوزی دیگر در کارگاه کفش خبرداد و اظهارکرد: این حادثه آتش سوزی ساعت 1:35دقیقه بامداد امروز در بزرگراه آزادگان- شهرک علی آباد قاجار(حوزه استحفاظی اسلامشهر و چهاردانگه) به مرکز 125 اعلام که 2ایستگاه کمکی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشت، گفت: با حضور به موقع اکیپ های آتش نشانی، حریق مهار و ازسرایت آتش به کارگاههای مستقردر این شهرک جلوگیری به عمل آمد.
به گفته وی دلایل این رخداد توسط ماموران آتش نشانی در حال بررسی است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.