به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،  یوسف بهارلو با اشاره به مراحل پذیرش معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: داوطلبین دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ باشد می‌توانستند در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از میان متقاضیان، ۱۹۱ نفر واجد شرایط لازم جهت معرفی به هسته گزینش و طی مراحل بعدی بودند، خاطر نشان کرد: این متقاضیان در ۱۴ منطقه شهرستان های استان تهران مورد پذیرش قرار گرفتند که پس از طی مراحل گزینش، پذیرفته شده گان نهایی از مهرماه ۹۹ مشغول به کار خواهند شد.

بهارلو با تاکید بر جذب نیروی متخصص و متعهد در این حوزه تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی پس از گذراندن دوره آموزش نظامی باید دوره های ضمن خدمت آموزش معلمی را نیز که برای آنان در نظر گرفته شده است، سپری کرده تا بتوانند از ابتدای مهر ماه فعالیت آموزشی خود را آغاز نمایند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شده گان نهایی در خردادماه اعلام می گردد، خاطرنشان کرد: تمامی سعی و تلاش ما بر این است که از میان متقاضیان معلم وظیفه در استان، بهترین افراد جهت قرار گرفتن در این مسئولیت خطیر و ارزشمند به گزینی شوند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.