یوسف بهارلو روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این راستا و در جهت حفظ سلامت فرهنگیان، اقدام به صدور معرفی نامه الکترونیک جهت نیاز های این قشر کرده تا از مراجعه حضوری آنان به ادارات رفاه جلوگیری شود .
وی ایجاد این حرکت ارزشمند را در جهت توسعه اهداف دولت الکترونیک  خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا با فراهم نمودن سامانه های الکترونیکی و ارائه خدمات به فرهنگیان و شهروندان از رفت و آمدهای غیرضروری جلوگیری نماییم که این امر قطعا صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز به همراه خواهد داشت.
بهارلو خاطرنشان کرد: فرهنگیان با مراجعه به سامانه www.refahi.teo.ir  می توانند از خدمات ایجاد شده در آن استفاده کنند.
این مسئول تصریح کرد: این خدمات شامل معرفی نامه به شرکت ها و فروشگاههای طرف قرارداد با اداره تعاون و رفاهی استان است که مواردی چون ، البسه ، کیف و کفش، فرش، لوازم خانگی و وسایل الکترونیک را در بر می گیرد.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.