به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، امیرحسین صدیقی اظهارداشت: این دستگاه‌ها در راستای تحقق مطالبات مردمی براساس نظرسنجی‌های انجام شده، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از تلفن‌های همراه برای انجام امور به صورت اینترنتی و از راه دور و ضرورت شارژ آنها در فواصل زمانی کوتاه‌تر و رعایت دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از تکنولوژی‌های روز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: دستگاه‌های شارژ هوشمند موبایل در پایانه‌های تهران قابلیت قفل شدن باکس مورد نظر با رمزی که کاربر تعریف می‌کند، دارد.
صدیقی، ضریب بالای امنیتی، سهولت کاربری و پشتیبانی از انواع مختلف کالاهای دیجیتال را از اولویت‌های طراحی و بهره‌برداری از این دستگاه‌ها عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران افزود: این دستگاه‌ها قابلیت شارژ انواع مختلف گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار، تبلت، پاور بانک، هندزفری، هدفون، ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکتریکی با روش شارژ مشابه را داراست.
وی با اشاره به اهمیت نقش فناوری‌های روز در کسب رضایتمندی مسافران اظهارداشت: همگام با تغییرات و رشد تکنولوژی و دانش، نیازهای مسافران نیز تغییر می‌کند، از این رو از چشم‌اندازهای سازمان حرکت به سمت هوشمندسازی و تطبیق فعالیت‌ها و خدمات با آخرین تکنولوژی‌های دردسترس است که طراحی و بهره‌برداری از ایستگاه‌های شارژ هوشمند از جمله این اقدامات است.
صدیقی گفت:ظرفیت هر ایستگاه شارژ الکتریکی ۳۶ سلول است که هم اکنون دو پایانه غرب و جنوب با ظرفیت کلی ۲۱۶ محفظه آماده بهره‌برداری مسافران و مراجعان است.
تهران دارای چهار پایانه مسافربری غرب (میدان آزادی)، جنوب (خیابان خزانه)، شرق (انتهای تهرانپارس) و بیهقی (میدان آرژانتین) است.
بر اساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.