به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی اظهارداشت: با تصویب ساختار آرزوی ۱۰ ساله کارکنان به واقعیت پیوست و با این اقدام سازمان وارد دوره بلوغ تشکیلاتی شد.

وی گفت: تصویب ساختار تشکیلاتی از سال ۱۳۸۹ که سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با ادغام چند اداره کل و ستاد ایجاد شد، معطل مانده بود.

حسینی افزود: در سه ماه پایانی سال ۹۸ با انجام کارهای کارشناسی فشرده و مساعدت بخش‌های مختلف خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست و با تصویب شورای اداری شهرداری تهران در ۲۸اسفندماه ساختار جدید ابلاغ شد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: با تصویب و ابلاغ ساختار جدید، پست‌های امانتی حذف شده و کارکنان با دریافت حقوق و مزایای پست خود، احساس تعلق بیشتری نسبت به این سازمان پیدا می‌کنند.

حسینی افزود: با انجام این مهم، نظاماتی که در شهرداری تهران به لحاظ اداری، استخدامی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان حاکم است، مانند تبدیل نیروهای هادیان‌شهر به خدمات اداری شهر برای این سازمان هم صدق می‌کند.

به گزارش ایرنا، سال ۱۳۸۸ طرح ادغام واحدهای کاری پنجگانه شامل شرکت خدمات اجتماعی و رفاهی تهران، ستاد کار آفرینی، اداره کل آسیب‌های اجتماعی، معاونت مشارکت‌های اجتماعی اداره کل آموزش و مشارکت‌های شهروندی و تهران گشت ارغوان توسط شهردار تهران در شورای اسلامی شهر تهران مطرح و به تصویب رسید و با مصوبه این شورا سال ۸۹ با انتصاب مدیرعامل و تصویب اساسنامه فعالیت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به صورت رسمی آغاز شد.

این سازمان بیش از ۷۷ مرکز از جمله مددسرا (اسکان شبانه مددجویان بی‌خانمان)، سامانسرا (ویژه افراد معلول و ناتوان اعم از جسمی و ذهنی، بی‌سرپرست، مجهول‌الهویه، در راه مانده، گمشده، متواری، افراد نیازمند غیرحرفه‌ای، متکدیان)، پرتو (ویژه کودکان بدسرپرست، بی‌سرپرست و در معرض آسیب)، بهاران (ویژه معتادان بهبودیافته)، پایگاه خدمات اجتماعی و خانه کارآفرینی را اداره و راهبری می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.