«سیدحسن رسولی» روز یکشنبه در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر گزارش عملکرد حساب درآمد و هزینه آذر ماه امسال را ارایه کرد .

رسولی اظهار داشت: شهرداری تهران بر اساس بودجه مصوب شورا موظف بوده در برش عملکردی ماهانه خود نسبت به تامین منابع در سقف ۱۵هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال اقدام و به همین میزان مصارف خود را تنظیم و تعادل میان منابع و مصارف را برقرار کند.

وی گفت: در این ماه مبلغ ۱۲هزار و ۷۰۱  میلیارد ریال معادل ۸۸ درصد درآمد کسب کرده است.  

عضو شورای تهران ادامه داد: از کل درآمدها مبلغ ۱۱هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال آن معادل ۹۰ درصد نقد ، ۱۰ درصد (۱هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال) آن غیرنقد، ۴۹درصد (۵هزار و ۵۶۷میلیارد ریال) پایدار و ۵۱درصد آن (۵هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال) ناپایدار است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با ارایه عملکرد هزینه ای شهرداری در آذرماه امسال هم افزود: شهرداری تهران در بخش مصارف تا سقف ۱۴هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال اجازه هزینه کرد داشت که با اعلام مبلغ ۱۲هزار و ۳۹۹ میلیارد هزینه ثبت شده در این ماه، تقریباً ۸۵ درصد مصارف خود را منظور و ثبت کرده است.

به گفته رسولی از این مبلغ ۸۷ درصد بصورت پرداخت نقدی و ۱۳ درصد هزینه غیرنقدی است. 

وی ادامه داد: شهرداری تهران بر اساس بودجه مصوب موظف بوده، در برش عملکردی نه ماهه خود نسبت به تامین منابع در سقف ۱۴۱هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اقدام کند.

وی ادامه‌داد که طی این دوره نه ماهه مبلغ ۱۲۴هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال معادل ۸۸ درصد درآمد کسب شده است.
   
عضو شورای شهر تهران در تشریح ردیف های هزینه های جاری نه ماهه گفت: عملکرد حقوق پرسنل رسمی و قراردادی نسبت به اعتبارات مصوب ۹ماهه ۹۳درصد، عملکرد حقوق سازمان ها و شرکت ها و ادارات مستقل نسبت به اعتبارات مصوب ۹ماهه ۱۱۲ درصد، عملکرد بازپرداخت اصل و سود تسهیلات، سود اوراق مشارکت نسبت به اعتبارات مصوب ۹ماهه ۲۸۹ درصد و عملکرد تسویه بدهی (سایر مطالبات) نسبت به عملکرد ۷۱۲ درصد است. 

رسولی همچنین گفت: از کل هزینه ثبت شده در نه ماه نخست سال جاری ۹۶ درصد نقدی و ۴ درصدغیرنقدی است .

شهرداری تهران سال ۹۸ را با احتساب لایحه متمم بودجه بیش از ۲۳ میلیارد تومان است.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گزارش های مالی ماهانه شهرداری را بررسی و توسط خزانه دار شورا در صحن شورا قرائت می شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.