محمد علی احمدی تنکابنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط ویژه و شیوع ویروس کرونا سبب شده تا قرنطینه آسایشگاه خیریه کهریزک تداوم یابد.
وی افزود: هر سال در ماه مبارک رمضان مراسم شب های قدر و اطعام و برگزاری سفره های افطاری در آسایشگاه کهریزک انجام می شد اما امسال حضور نیکوکاران و خیران و هر گونه تجمعی ممنوع است.
مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک خاطر نشان کرد: خیران و نیک اندیشان، هر سال ماه مبارک رمضان، نذورات خود را با برگزاری سفره های اطعام به آسایشگاه اهدا می کردند.
وی عنوان کرد: دریافت هر نوع غذاهای طبخ شده در آسایشگاه خیریه کهریزک ممنوع شده و این گونه اقلام دریافت نمی شود.
احمدی تنکابنی افزود: خیران و مردم نیکوکار امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا می تواند نذورات خود را به صورت نقدی و غیر نقدی جهت تهیه ی اقلام بهداشتی، مواد ضد عفونی کننده و گندزدایی به آسایشگاه اهدا کنند.
وی اضافه کرد: افرادی که قصد شرکت در طرح متفاوت رمضان آسایشگاه خیریه کهریزک دارند می توانند به صورت آنلاین از طریق وب سایت این موسسه به آدرس www.kahrizakcharity.com و یا مراجعه به دفاتر موسسه خیریه کهریزک در سطح شهر، کمک های نقدی یا غیر نقدی خود را اهدا نمایند.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.