هادی حق شناس روز شنبه پس از اهدای خون در مرکز انتقال خون گرگان اظهار داشت :در شرایط فعلی نیازمند اهدا خون توسط مردم نیکوکار هستیم و همراهی همگانی در این زمینه برای رفع نگرانی شهروندان نیازمند به خون بسیار موثر است.

وی افزود: مردم در این روزهای سخت و شرایطی که ویروس کرونا در همه جا شیوع پیدا کرده است بدانند بیماران نیازمندی از جمله بیماران تالاسمی هستند که نیاز به خون دارند پس به یاری همنوعان خود بشتابید و با اهدای خون خود زندگی دوباره به این بیماران ببخشید.

وی ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر با رعایت شرایط بهداشتی و عدم خروج مردم از منازل از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و در این روزها که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند نیازمندان دیگری مانند بیماران تالاسمی، سرطانی، حوادث و تصادفی به خدمات پزشکی  خون احتیاج دارند.

حق شناس گفت: انتقال خون با رعایت حداکثری استانداردهای بهداشتی و سلامت یکی از ایمن‌ترین مراکز خدمت‌رسانی است و مردم با آسودگی خاطر و مهرانگیزی همیشگی خود برای کمک به نیازمندان ما را در مبارزه با کرونا تنها نگذارند.

استاندر گلستان همچنین در پیامی سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم استان به خصوص جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند استان تبریک گفت و نوشت: بی تردید پیشرفت هر جامعه ای در سایه احترام به سالمندان, بهره گیری از تجربه میانسالان , استفاده از توان جوانان , پرورش استعدادهای نوجوانان و تربیت درست کودکان اتفاق می افتد.

حق شناس در این پیام اظهار امیدواری کرد که در سال جهش تولید بتوانیم گام های بلندی را در مسیر رشد و توسعه نگارستان ایران برداریم و شاهد آبادانی و پیشرفت تک تک شهرها و روستاهای این استان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.