به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کاملی امروز جمعه از ابتلای ۹۰ نفر جدید از مردم خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به بیماری کرونا خبر داد و گفت: موارد جدید به تفکیک اهواز ۴۲ مورد، باوی ۱۰ مورد، دزفول ۹ مورد، هفتکل پنج مورد، شهرستان‌های کارون و شوشتر هر کدام چهار مورد، شهرستان‌های آبادان، هویزه، باغملک، حمیدیه هرکدام سه مورد و شهرستان‌های ماهشهر، رامهرمز، امیدیه و بهبهان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

وی افزود: با شناسایی این ۹۰ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۰۰۲ مورد افزایش یافت.

کاملی همچنین گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان به تفکیک در اهواز، رامهرمز، دزفول، شوش و هویزه هر کدام یک مورد گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۱۸۴ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر ۲۹۱ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۱۵۲۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

کاملی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: از مردم می‌خواهیم هنگام خروج از منزل اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.