عباس تیموری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران طبق قانون تا تکمیل  روند اصلاح اساسنامه امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: تعداد اعضای قانونی مجمع و اصلاحات ساختاری مهمترین موارد در تغییرات اساسنامه هیات فوتبال استان تهران است.

همچنین رضاگلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روز گذشته از لغو نشست حکمیت هیات فوتبال استان تهران خبرداد و گفت که بنا بود این جلسه امروز(دوم اردیبهشت ماه) با حضور معاون زیر ورزش، سرپرست فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شود که به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایرنا، با تغییر و اصلاح اساسنامه هیات فوتبال استان تهران دیگر همزمان رییس هیات نمی تواند به عنوان برگزار کننده و نامزد انتخاباتی فعال باشد.

اتمام لیگ های فوتبال تهران به دلیل شیوع کرونا

دبیر هیات فوتبال استان تهران همچنین از اتمام لیگ های فوتبال استان به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: این تصمیم با رایزنی و نظرات مربیان، پیشکسوتان و مدیران باشگاههای تهران گرفته شد.

تیموری ادامه داد: در لیگ برتر بزرگسالان تیم های شاهین و داماش پارسه به لیگ دسته سوم کشور معرفی شدند و تیم های قصریخ، آرارات و پارس تهران سورنا به لیگ دسته اول سقوط کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم های نیروی زمینی و استقلال به لیگ برتر امیدها صعود کرده و کاسپین کوثر و رعدسرخ به لیگ دسته اول سقوط کردند، ‌ تصریح کرد: در لیگ برتر جوانان تیم های مقاومت و سایپا به لیگ کشور صعود و نیز تیم های صنعت بالابران راجی و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند.

دبیر هیات فوتبال استان تهران افزود: در بخش نوجوانان تیم کیا به لیگ کشور صعود و تیم های احسان ری، مقاومت کوثر و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند.

تیموری خاطر نشان کرد: همچنین در لیگ برتر نونهالان تیم پیکان و کیا به لیگ کشور معرفی شده و نیز تیم های پیروان حجازی و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند.

وی ادامه داد: تیم های کشت و صنعت ورامین، آسیا پیشتاز رادین، شاهین شمیران و پیام که موفق به صعود به مرحله پلی آف در لیگ دسته اول بزرگسالان سال آینده شدند و همچنین تیم های استقلال جنوب، گسترش ویژن فولاد، آکادمی باتیس و فتح آرشاک صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته اول امیدهای سال آینده شرکت خواهند داشت.

تیموری یادآور شد: در لیگ های جوانان، نوجوانان و نونهالان دسته دوم با توجه به مشخص نبودن جدول مرحله گروهی می بایست تک هفته باقی مانده پس از تایید و اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود؛ که البته زمان آماده سازی تیم ها و برگزاری مسابقات متعاقبا در سایت رسمی هیات فوتبال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.