رضا گل‌محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در مجمع پیش رو ۱۳ نفر نامزد تصدی هیات فوتبال استان تهران هستند که به علت تغییر سه نفر از اعضای مجمع انتخاباتی (۱۴ شهریور ماه) هنوز زمان دقیقی برای انتخابات پیش رو مشخص نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تغییر سه عضو مجمع انتخاباتی طبق قانون باید یک هفته پیش از شروع انتخابات به طور کامل مشخص شده باشد افزود: با توجه به اینکه چنین اتفاقی قانونی نبود، به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواهان تعویق انتخابات هیات فوتبال استان تهران شدم و این درخواست را به فدراسیون فوتبال دادم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نامه‌ای در جهت مشخص شدن زمان دقیق مجمع هیات فوتبال به فدراسیون ارسال شده است گفت: این نامه اداره کل از طریق دبیر فدراسیون فوتبال بررسی و منتظر زمان دقیق برگزاری انتخابات این هیات هستم.

گل‌محمدی با بیان اینکه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران ۴۴ عضو باید به مدت چهار سال رئیس آینده استان را معرفی کنند افزود: رئیس فدراسیون (رئیس مجمع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان (نایب رئیس مجمع)، سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران، رئیس هیات فوتبال استان تهران، روسای ۱۵ هیات فوتبال استان تهران، هیات فوتبال جنوب شرق (نماینده چهار حوزه شهر تهران) و نماینده تیم های فوتبال لیگ برتری استان از جمله این اعضا می باشند.

همچنین حبیب الله ابوالحسن شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران در این رابطه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز زمان دقیق مجمع انتخابات هیات فوتبال مشخص نشده و منتظر زمان دقیق از سوی رئیس فدراسیون هستیم.

به گزارش ایرنا انتخابات هیات فوتبال استان تهران پیش از این قرار بود ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه (۱۴شهریور ماه) در هتل کوثر تهران برگزار شود که با نظر مدیرکل ورزش و جوانان این مجمع به زمان دیگر موکول شد.

انتصاب سرپرست برای چهار هیات ورزشی تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: به علت اتمام فرصت چهار ساله مدیریت چهار هیات ورزشی روستایی و عشایری، اسکواش، وزنه برداری و کوهنوردی و صعودهای ورزشی به صورت سرپرستی اداره خواهند شد.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تا برگزاری این مجامع سرپرستان در این هیات ها فعالیت خواهند داشت ادامه داد: در حال حاضر سرپرستی سه هیات ورزشی روستایی و عشایری، اسکواش و کوهنوردی به زنان سپرده شده است.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.