رضا گلمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجمع انتخاباتی این هیات بنا بود تا ششم آذرماه برگزار شود که با توجه به ایراد قانونی از جمله مشخص نشدن سرپرست برای انتخابات و حق رای رییس فعلی مجمع مذکور برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص سازمان بازرسی کشور انتخابات هیات فوتبال را صراحتا قانونی ندانسته و به رسمیت نمی شناسد تاکید کرد: در این زمینه نشستی را با وزیر ورزش خواهیم داشت و تا به صورت رسمی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: هم اینک از سوم اسفند ماه سال گذشته مدت ریاست رییس هیات فوتبال استان به اتمام رسیده و مجمع انتخابات هیات فوتبال به دلایل مختلف به تعویق افتاده است.

به گفته گلمحمدی ۱۳ نامزد انتخاباتی این هیات بوده که تاکنون انصراف هیچ فردی به این نهاد ارائه نشده است.

براین اساس در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران ۴۴ عضو باید به مدت چهار سال رئیس آینده استان را معرفی کنند که این افراد شامل رئیس فدراسیون (رئیس مجمع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان (نایب رئیس مجمع)، سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران، رئیس هیات فوتبال استان تهران، روسای ۱۵ هیات فوتبال استان تهران، هیات فوتبال جنوب شرق (نماینده چهار حوزه شهر تهران) و نماینده تیم های فوتبال لیگ برتری استان هستند.

در حال حاضر حبیب الله ابوالحسن شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.