به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح دوشنبه در نخستین نشست شورای معاونین فرمانداری شهرستان پیشوا در سال جاری که با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان حراست، بازرسی و روابط عمومی برگزار شد اظهار داشت: تعطیلی‌ها و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در پی آن کاهش نیروها، باعث افزایش تراکم کار برخی همکاران در فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد.

وی افزود: در بارندگی اخیر، مدیریت بحران شهرستان فعال بود و با توجه به اقدامات مؤثر مشکل خاصی در منطقه به‌وجود نیامد و در حوزه راه، مشکلات جاده اصلی ورامین به پیشوا موجب آزردگی خاطر شهروندان شد و مقرر گردید پیگیری‌های لازم انجام شود.

عباسی گفت: توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در میان نیازمندان از اقدامات خوبی بود که در این ایام در سطح شهر و روستاها صورت گرفت و از آنجا که فرماندهی مسائل اجتماعی، فرهنگی و… شهرستان به دست مجموعه فرمانداری است، فعالیت مستمر واحدها با تکیه بر خلاقیت، نوآوری و ابتکار باید همواره در اولویت کاری مجموعه بوده که باعث افزایش راندمان کاری می‌شود.

فرماندار پیشوا بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم شهرستان باید احصا، رصد و تأمین شود.

وی تعیین تکلیف بیمارستان، تکمیل پل‌های راه آهن، رفع مسائل مربوط به آب و حمل و نقل، مشکلات راه‌ها، رفع مشکل و توسعه مراکز درمانی، بهداشتی و ورزشی، استقرار شهرداری جلیل‌آباد، مشکلات اراضی غیاث آباد، تأمین نیازمندی‌های مردم، راه‌اندازی واحدهای تولیدی را از مهمترین برنامه‌های در دست پیگیری عنوان کرد و گفت: شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی راهکارهای رفع آنها با تکیه بر افزایش ریسک‌پذیری در راستای منافع مردم و توسعه تولید و اشتغال از جمله برنامه‌های ما در سال جاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.