به گزارش روز شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمود ترفع با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌ها از امروز صبح درحال ارائه سرویس به شهروندان هستند، اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح در سطح شهر حضور داشتم و از مهم‌ترین خطوط تندرو اتوبوسرانی ( خطوط ۱ و ۷) بازدید کردم. تاکنون وضعیت سرویس دهی اتوبوسرانی با مشکلی روبرو نبوده است.
او در ادامه افزود: چهار راه ولیعصر تلاقی خطوط تندرو ۱ و ۷ و جزو پر مسافرترین خطوط اتوبوسرانی است که مسافران دو ایستگاه مترو در آن حوالی نیز به خطوط تندرو اتوبوسرانی سرازیر می‌شوند.
به گفته وی؛ اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل شده به ایستگاه‌ها می‌رسید، عوامل مستقر در ایستگاه‌ها اجازه ورود مسافران بیرونی به داخل اتوبوس را نمی‌دادند تا بر ازدحام اتوبوس افزود نشود.
ترفع از شهروندان درخواست کرد که فاصله گذاری اجتماعی را در ناوگان اتوبوسرانی رعایت کنند و گفت: متأسفانه امروز به کررات مشاهده شد که تعدادی از مسافران بدون ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی وارد اتوبوس‌ها می‌شدند و به تذکرات توجهی نداشتند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی، بیان کرد: امروز (۲۳ فروردین ماه) تعداد مسافران اتوبوسرانی نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. پس از استخراج اطلاعات به صورت مطمئن می‌توان اعلام کرد که این افزایش چند درصد بوده است.

امروز صبح (۲۳ فروردین ماه)، اپلیکیشن «به همراه» در راستای کاهش ازدحام مسافران در ایستگاه‌های اتوبوسرانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آغاز به کار کرد. این اپلیکیشن به منظور رزرو صندلی در مینی بوس و اتوبوس‌های دربستی طراحی شده است که شهروندان در صورت مایل نبودن به استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توانند از آن استفاده کنند. درضمن از ابتدای صبح تاکنون شهروندان از اپلیکیشن «به همراه» استفاده نکرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.