به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار ارائه می‌شود و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند، گفت: در سال‌های گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی ارائه می‌شد، اما به دلیل سوء استفاد‌ه از این کارت‌ها، کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت «کارت بلیت الکترونیک» شهرداری تهران این کارت را خریداری کنند.
وی افزود: کارت‌های مدت دار در 3 بازده زمانی سه ماه، شش ماه و یکساله عرضه می‌شوند و شهروندان و مسافران می‌توانند بنابر نیاز خود آن‌ها را خریداری کنند.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، کارت‌های مدت دار سه ماهه با قیمت 112 هزار و 500 تومان، 6 ماهه به مبلغ 187 هزار و 500 تومان و یکساله به مبلغ 337 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد که در مجموع این مبالغ 25 درصد تخفیف دارد که به اعتبار اصلی کارت اضافه می‌شود.
مترو تهران که فعالیت آن نخستین بار از سال 1377 شروع شده در 6 خط اصلی با 204 کیلومتر و 116 ایستگاه فعال است و برابر آمارها روزانه افزون بر سه میلیون نفر از شهروندان با این وسیله حمل و نقل عمومی جابه جا می شوند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.